در این مقاله از سایت کلینیک پوست و مو نیک آفرید قصد داریم سوالات قبل از کاشت مو که توسط پزشک مطرح می شود را بررسی نماییم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

سوالات قبل از کاشت مو

قبل از انجام کاشت مو ابتدا پزشک با مراجعه کننده جلسه مشاوره برگزار می کند تا پزشک با پرسیدن سوالاتی از فرد انتظارات وی را بررسی نماید. در همین زمینه یکی از سوالاتی که همیشه پزشک مطرح می کند این است که ایده آل ذهنی فرد برای انجام کاشت مو چیست؟. هم چنین پزشک بررسی می کند که بیمار قبل از مراجعه برای کاشت چه کارهای دیگری را برای رسیدن به ایده آل ذهنیش انجام داده است. در این جلسه مشاوره پزشک شرایط بیمار را چک کرده و تمامی ابهامات و سوالات فرد مراجعه کننده را نیز برطرف می سازد.

هم چنین سوالات دیگری که پزشک مطرح می کند این است که فرد مدل موی مورد علاقه اش چیست؟ و اینکه چه نواحی از سرش از نظر داشتن مو برایش اهمیت بیشتری دارد؟. با این سوالات پزشک بهتر می تواند ایده آل ذهنی فرد را متوجه شود و برای انجام نوع کاشت تصمیمات بهتری را اتخاذ نماید. البته در این جلسه پزشک به فرد توضیح خواهد داد که باید انتظاراتش واقعی و متناسب با شرایط موهایش باشد.

حتما بخوانید
کاشت ابرو طبیعی

بهترین نتیجه برای کاشت موی طبیعی روی سر فردی مشاهده شده است که در منطقه دهنده مو (بانک مو) دارای موهای ضخیم و با تراکم کافی بوده است و طاسی وی نیز به صورت قابل ملاحظه اما در مناطق کوچک باشد.

از آنجایی که موهایی که کاشته می شوند دائمی هستند قبل از عمل پزشک فرد را در خصوص خط رویش مو در جلوی سر توجیه می کند تا طبق رضایت فرد باشد. از همین رو قبل از شروع پیوند این خط را مشخص می نمایند و بعد از تایید فرد کاشت انجام می شود. به طور کلی مهمترین قسمت موی سر از نظر زیبایی شناسی چهره، خط رویش مو در جلوی سر به شمار می رود. طراحی دقیق و صحیح خط رویش مو نکاتی دارد که با رعایت آن می توان به نتیجه ای دلخواه دست یافت.