کاشت مو قسطی

در دنیای کنونی و شرایط فعلی اقتصادی اجتماعی در کشور که بهای تمام شده کالاها و خدمات بالا می باشد و با توجه به اینکه برخی خدمات یا کالاها در سبد ضروریات خانوار نمی باشند و جزو روش های لوکس محسوب می شوند که عموماً بنوعی در تقسیم بندی خدمات زیبایی نیز هستند مانند خدمات دندانپزشکی یا جراحی های زیبایی یا لیزرهای جوانسازی و… . در ادامه با کلینیک پوست و مو نیک آفرید همراه باشید.

کاشت مو قسطی

از طرفی تقریبا هیچ شرکت بیمه ای نمی توان یافت که این نوع خدمات را تحت پوشش قرار دهند بنابراین انجام این دست خدمات در طبقه ضعیف و متوسط جامعه که عموماً درگیر مسائل معیشتی مختلف هستند سخت بوده و گاهی علیرغم نیاز به این دسته خدمات ترجیح می دهند تا حد ممکن این خدمات را به تعویق بیندازند یا حتی اصلا انجام ندهند.

روش های مختلفی برای خرید کالا یا انجام خدمات دسته زیبایی و لوکس وجود دارد به نحوی که منجر به فشار برای خانوار نشود و انجام آن امکان پذیر گردد که یکی از آنها روش پرداخت اقساطی می باشد که با تقسیط شدن امکان انجام خدمات گران یا جراحی ها و روش های زیبایی و لیزر برای مخاطبین و زیباجویان میسر می شود.

حتما بخوانید
سن مناسب کاشت مو

برخی مراکز درمانی و کلینیک های تخصصی پوست برای همکاری با مراجعین خود در مقاطع زمانی خاص اقدام به ارائه محدود خدمات زیبایی به گروه هایی از مراجعین خود می کنند که توان پرداخت یکجای هزینه خدمات را ندارند. کاشت مو قسطی یکی از شرایط ایده ال برای آقایان جویای کاشت مو و خانم های جویای کاشت ابرو می باشند.

کاشت قسطی مو در شرایط اقتصادی فعلی بسیار کمک کننده خواهد بود. کاشت مو قسطی عموماً در جشنواره های دوره ای و مناسبتی و فصلی قابل جستجو و یافتن است. از جمله روش های خوب و قابل اعتماد برای مراکز درمانی مراجعینی است که کارمند بوده و دارای گواهی های کسر از حقوق از اداره مطبوع می باشند یا گاهی مطابق قرار داد فی مابین مراکز درمانی و ادارات کارمندان به ارایه معرفی نامه می توانند خدمات دریافت نمایند. هم چنین با تغییر شرایط چک توسط بانک مرکزی و تبدیل چک به حالت صیادی که ضریب امنیت چک و قابلیت استعلام وضعیت دارنده چک از بانک مرکزی وجود دارد می توان با خیال راحت خدمات را طی چند چک تقسیط کرد و انجام داد.

بنابراین برخلاف قبل تر که انجام کاشت مو قسطی منجر به دردسرهای مختلف مراکز درمانی و مراجعین بود در شرایط کنونی امکان بهره گیری از اقساط کاملاً میسر است.

حتما بخوانید
روش های طبیعی درمان منافذ پوست