امروزه تکنیک ها و روش های مختلفی همچون کاشت مو به مردان برای داشتن ریشی پرپشت و جذاب کمک کرده است. طبعاً همه مردان به داشتن ریش پرپشت علاقه مند هستند اما گاهی در طول زندگی عوامل مختلفی همچون مشکلات ژنتیکی، بیماری ها، استرس های روزانه و یا جراحت سبب آسیب موهای ریش آنها می شود. از همین رو بهترین روشی که می توان برای کمک به این افراد به کار برد، کاشت ریش طبیعی است. در ادامه این مطلب قصد داریم به موضوع مراقبت بعد کاشت ریش بپردازیم پس با ما همراه باشید.

مراقبت بعد کاشت ریش

کاشت موی طبیعی در ناحیه ریش بهترین و ماندگارترین روش برای احیای موی این نواحی است. در این روش فولیکول مو از نواحی دیگر (بانک مو) با استفاده از ابزارهای مخصوص استخراج شده و داخل پوست نواحی ریش کاشته می شود. از آنجایی که این کار امری ظریف و بسیار تخصصی است حتما باید نزد یک تیم حرفه ای انجام شود. از همین رو کلینیک پوست و مو نیک آفرید از بهترین و مجرب ترین تیم کاشت مو طبیعی بهره جسته تا مراجعین عزیز به نتیجه دلخواه خود برسند و بالاترین میزان رضایت را از کاشت موی خود داشته باشند.

مراقبت های بعد از کاشت ریش

بعد از انجام کاشت ریش فرد باید مراقبت های لازم را جدی بگیرد تا بهترین نتیجه را کسب نماید. یکی از موارد مهمی که می تواند به بهبود سریع و داشتن نتیجه ای مطلوب کمک کند عدم فعالیت های سنگین، داشتن استراحت کافی و تغذیه مناسب و استفاده از ویتامین ها بعد از عمل کاشت است. مورد بعدی پرهیز از آب زدن و دست زدن به زخم ها و نواحی کاشته شده در روزهای اولیه بعد از کاشت است. بعد از انجام کاشت ریش از سیگار کشیدن پرهیز کنید چرا که سبب انقباض رگ های خونی و نتیجه ای نامطلوب خواهد شد. در صورت لزوم و با تشخیص پزشک مصرف آنتی بیوتیک را سر وقت انجام دهید. آب کافی بنوشید. هرگز از کرم و ژل های حاوی الکل در موضع ریش استفاده نکنید (حتی بعد از اتمام دوران نقاهت) و تا شش ماه نیز از اصلاح ریش با تیغ بپرهیزید زیرا این موارد سبب تحریک و ایجاد اتهابات پوستی می گردند.

حتما بخوانید
راههای مراقبت پوست آقایان